tisdag 5 oktober 2010

Vi kan dra åt helvete, ja för vi kan dra åt helvete!!!

Fanns det en hejja klack så borde vi fanemej få höra såna ramsor mot oss nu asså. Fan vad ruttna vi har vart på att blogga då!! Inte en gång sen i sommras, shame on us!! Men vi har ju givetvis inte lagt fisket på hyllan. Stora fiskar och en hel del roliga pass har avverkats! Återkommer med dessa historier när jag inte är allt för trött! men rolig läsning kommer det bli, for sure!! Gick inget vidare för team db i fryken by the way, slutade runt plats 50 tror jag av ca 180 båtar. Jag och Matte hade ett piss pass i söndags på Vikern i Karlsborg. Men nu tänker vi framåt!! Jag och Dajjsing drar till Hemmavattnet i möra och bedriver gummitrolling, som tidigare har vart grymt effektivt förra hösten, hoppas det inte är för tidigt bara! Sen drar jag, "Bajja Majja" Dajja och Matte till Loftahammar den 15-16 okt för lite höstspinn efter fetpikes! Klubbisen får va hemma och måla i sin nya delux kåk! Nu börjar höstfisket och vi ska bli bättre på bloggandet!!//Stocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar